Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen door bedrijven/organisaties

Hoe kan ik mij aanmelden als bedrijf/organisatie?

Je kunt per mail of telefonisch contact met ons opnemen. Nadat wij je wensen duidelijk hebben en de bedrijfsgegevens hebben ontvangen maken wij een account voor je aan.

Welke informatie ontvang ik als organisatie en wanneer?

Als organisatie heb je een eigen online omgeving. Hier vind je alle informatie terug welke je collega’s hebben ingevuld.

Kan ik op een later moment zelf nog deelnemers toevoegen?

Medewerkers registreren zich op uitnodiging van jou als organisatie op kies-je-sinterklaaskado. Zolang het bestelproces loopt kun je via je eigen online omgeving zelf deelnemers toevoegen.

Wat doet kies-je-sinterklaaskado met alle gegevens van onze medewerkers?

www.kies-je-sinterklaaskado is ingericht op de huidige AVG wetgeving. In onze privacyverklaring lees je waarom wij welke gegevens vragen en wat wij hier verder mee doen. 

De sluitingsdatum is verstreken en nog niet iedereen heeft besteld, wat nu?

Enkele dagen voor het sluiten van de besteltermijn ontvangt iedereen die nog geen keuze heeft gemaakt een herinnering.  Daarna vragen wij aan jou of je de deelnemers, die nog niet gereageerd hebben, te benaderen. Indien nodig verlengen we de besteltermijn met enkele dagen totdat er voor ieder kind een kado is gekozen.

Wanneer en waar worden de kado’s geleverd?

Nadat onze inpakpieten  alle kado’s netjes hebben ingepakt en voorzien van naam en leeftijd, leveren wij de kado’s op de vooraf overeengekomen datum en locatie af. Deze afspraak vind je terug in je eigen online omgeving.

Kunnen teveel bestelde kado’s retour?

Tijdens een Sinterklaasfeest kunnen er kado’s overblijven omdat kinderen plotseling toch niet aanwezig kunnen zijn. Of misschien heb je als organisatie een aantal reserve kado’s besteld. Deze kunnen retour en worden direct met de eindfactuur verrekend.

Verzorgen jullie ook de Sint en Pieten?

Kies-je-sinterklaaskado heeft een goede band met Sinterklaas en weet daarom voldoende adressen waar deze hulp is te vinden. Wij brengen je graag met deze organisaties in contact. Kies-je-sinterklaaskado heeft hier verder geen bemoeienis mee.

Veel gestelde vragen door ouders / medewerkers

Kan ik meerdere artikelen voor één kind bestellen?

Dit is afhankelijk van de afspraken welke zijn gemaakt met de organisatie van het Sinterklaasfeest.

Hoe en wanneer kan ik kado’s uitkiezen?

Om kado’s te kunnen bestellen moet je een uitnodiging met registratiecode van de organisatie hebben ontvangen. Direct na je registratie kun je kado’s bestellen.

Ik kan niet meer artikelen bestellen maar heb nog wel voldoende budget.

De organisatie heeft met kies-je-sinterklaaskado afspraken gemaakt. Het kan zijn dat er een maximum is aan het aantal te kiezen artikelen per kind. Het kan ook zijn dat het budget per kind vast staat. Overschrijden van dit budget is dan niet mogelijk.

Kan ik een duurder kado uitkiezen en het verschil bijbetalen?

Kies-je-sinterklaaskado is hier op voorbereid middels Ideal, maar niet iedere organisatie kies er voor deze mogelijkheid aan te bieden.  Als bijbetalen mogelijk is wordt dit duidelijk door de organisatie gecommuniceerd.

Ik heb een artikel in mijn verlanglijst geplaatst maar deze ontbreekt nu. Hoe kan dat?

Kies-je-sinterklaaskado bied zo’n 1000 artikelen aan. Een enorme zoektocht om het perfecte kado te vinden. Daarom hebben wij een verlanglijstje gemaakt waarin je alle artikelen kunt plaatsen die je leuk vind. Hieruit kun je verder selecteren. Mocht er een artikel (tijdelijk) uitverkocht zijn, dan verdwijnt deze uit je verlanglijstje.

Wat gebeurt er met alle gegevens die ik invul?

De gegevens die je invult worden beschikbaar gesteld aan de organisatie van het Sinterklaasfeest. Binnen drie maanden na het Sinterklaasfeest verwijderen wij alle gegevens uit ons systeem. Hoe we verder omgaan met je gegevens en waarom we je gegevens nodig hebben vind je in onze privacy verklaring.

Ik heb kado’s besteld maar wil dit wijzigen, kan dat?

Zolang je inloggegevens actief zijn kun je de bestelling zelf aanpassen. Klik na inloggen links in het menu op “in de zak”.

Ik heb een reminder ontvangen maar ik heb al kado’s besteld. Hoe kan dat?

Het systeem van kies-je-sinterklaaskado stuurt enkele dagen voor de sluitingsdatum  aan iedereen een herinnering die 10% of meer van het beschikbare budget “open” heeft staan.  

Ben ik vrij het budget te verdelen over mijn kinderen?

Kies-je-sinterklaaskado maakt vooraf afspraken met de organisatie van het Sinterklaasfeest.  De organisatie bepaald of deze mogelijkheid wordt aangeboden of niet.

Ik heb een kado gezien welke ik voor mijzelf, privé, wil bestellen. Kan dat?

Naast kies-je-sinterklaaskado bieden wij al deze artikelen ook aan op www.binnenenbuitenspeelgoed.nl Hier kun je privé aankopen doen.